Telefon 504 091 683  Telefon 510 897 222

Mail  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Przed rozpoczęciem kursu

Profil Kandydata na Kierowcę (PKK) jest to elektroniczy dokument, który generowany jest w systemie "Kierowca", zawierający dane i informacje identyfikujące i opisujące osobę ubiegającą się o wydanie dokumentu stwierdzającego uprawnienia do kierowania pojazdami (prawo jazdy). Dokument ten jest niezbędny do rozpoczęcia szkolenia oraz przystąpienia do egzaminu. Aby otrzymać profil, trzeba udać się do Starostwa Powiatowego/Wydziału Komunikacji (właściwego dla miejsca zameldowania) i założyć taki profil.

Wymagane dokumenty:

  • dowód osobisty bądź paszport,
  • orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do kierowania pojazdem, wydane przez lekarza uprawnionego do badań kierowców,
  • jedna wyraźna, aktualna i kolorowa fotografia o wymiarze 3,5 cm x 4,5 cm przedstawiająca osobę bez nakrycia głowy i okularów z ciemnymi szkłami, zdjęcie twarzy zrobione "na wprost",
  • zgoda rodzica bądź opiekuna (w przypadku osoby niepełnoletniej),
  • wniosek o wydanie PKK (do pobrania w Wydziale Komunikacji).